maanantai 5. huhtikuuta 2010

mummoni kutoi jämäkankaista kimonon

Nyt on pakko avautua. Nimittäin kerrankin voin hyvällä omalla tunnolla sanoa olevani erimieltä valtavirran kanssa. Kaikki varmaan jo tietävät hennesin Garden Collectionin ja sen yhden Tunikan? Tämä nyt on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta saaneen kysyä, että mitä hittoa? Onko kyseessä taas joku automaattinen ketjureaktio, kun joku on erehtynyt julkisesti kehumaan tätä kolttua niin kaikki haluavat samanlaisen, vai onko tuo oikeasti kaikkienmielestä niin ihana ja mieletön? En voi sille mitään, mutta mieleeni tulee lähinnä aamutakki ja japanilainen kimono mummon jämäkankaista..



Olen viimeaikoina nähnyt tätä tunikaa yhdessä jos toisessakin blogissa, ja uskaltaisin väittää että 99% päällä tuo näyttää aivan järkyttävältä. Toisaaltaan en myöskään ihmettele, että se yksi ainoa tyttö jolle se mielestäni oikeasti sopii, sattuu olemaan normaalia suomalaista hieman pidempi ja muutenkin vartaloltaan sen mallinen, että vaikka hänet pukisi jätesäkkiin, hän kantaisi sen onnistuneesti pääpystyssä ja näyttäisi uskomattoman hyvältä. Ja kantamisestahan pukeutumisessa pitkälti onkin kyse.

Minkä takia tiettyjä vaatekappaleita onkaan niin vaikea kantaa onnistuneesti?


4 kommenttia:

  1. Ihan samaa mieltä ! Tosin ei kyseinen kolttu minullekkaan sopinut kun huvikseen kammotusta kokeilin, vaikka vartta onkin melkein 175cm ja olen muutenkin suht hoikka. On tuo aivan järkyttävän ruma riepu ! Ei pue kyllä minun mielestä ketään. Onneksi löysin edes yhden sielun joka on samaa mieltä tuon mekon suhteen ! :D

    VastaaPoista
  2. oon niiiin sun kans samaa mieltä, mun mielestä toi kyseinen kolttu on kans aika kauhee ja suurimman osan päällä se ei edes näytä hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa etten ole yksin tämän kammoksuntani kanssa! Ja molemmille suuri ja lämmin kiitos, oli todella outoa avata sähköposti ja huomata jopa kaksi kommenttia, ne kun olivat tämän blogin historian ensimmäiset! Kiitos kiitos kiitos, kiva huomata että tätä jopa lukeekin joku (: (tai ainakin on eksynyt kertaalleen tänne, sekin on jo paljon :D)

    VastaaPoista
  4. Mää olen kanssa ihmetellyt, että mitä porukat tossa kyseisessä vaatteessa näkee.... (eksyin ekaa kertaa tähän blogiin toisen blogin kommenteista)

    VastaaPoista