perjantai 22. tammikuuta 2010

Kerta se on ensimmäinenkin..

Mietin pitkään, aloitanko oman blogini vaiko en. En uskalla luvata että tästä mitään tulisi (useimmiten tuppaan jättää asiat puolitiehen..) mutta hartaasti ainakin toivon, että jaksaisin keskittyä tähän paria kuukautta pidempään.

Kuka, missä ja miksi?
Niin, minä olen Nicole, kavereiden kesken Nipsu. Syy miksi päädyin tätä blogia kirjoittamaan, on yksinkertainen. Olen jo vajaa vuoden verran ollut itse koukussa erinäköisiin muotiblogeihin ja siinä samassa havainnut, että vaatteet ja pukeutuminen ylipäänsä ovat senverran tärkeä osa itseäni, että sitä on pakko päästä purkamaan johonkin. Olen koukussa shoppailuun, uusiin vaatteisiin, itse tekemiseen ja kivalta näyttämiseen. Niinkuin eräs poikapuolinen(!!) ystäväni tokaisi muutamapäivä sitten "aina on hyvä syy shoppailla!" Niinpä, maailmassa ei vain ole mitään niin hyvää tekosyytä, miksi ei voisi näyttää kivalta (:

Tämän päivän pyhitän yksinomaan löhöilylle, akkujen lataamiselle sekä sex on the city - leffalle (kakkos-osaa odotellessa..)
Alla vielä muutama kuva, joista näkyy tämän hetkiset lempparini, näin alkajaisiksi.

¨






Korun olen tehnyt itse, yöpuku on joululahja ystävältäni (liittyy erääseen sisäpiiriläppään Maisasta ja Kaarinasta..) Muut vaatteet pitkälti h&m'stä (poislukien kengät Stadiumista ja farkkulegginsit piecesiltä)

Jep, mielenkiintoisempia kuvia sitten ensikerralla (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti